Re: Spozniajacy sie zegar

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 12:45:07 MET

Krzysztof Pawleta wrote:

> Wie ktoś, co może być przyczyną spóźniającego się ostatnio zegara w kompie
> PODCZAS dłuższej PRACY?

Nie wiem czy nie bredzę ;-), ale AFAIR programy DOSowe mogą maskować
przerwanie zegara systemowgo i może w tym jest problem?

Z moich doświadczeń z zegrem mam przejścia z kilknastoma DELLami, które
regularnie się spieszą o kilka minut. Rozwiązany dzięki Time Synchronizerowi,
pobierającemu regularnie czas z serwerów czasu po ntp.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński
GG:77922