Re: IBM i FIC

Autor: Justyna Biała (nell69_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 12:22:55 MET

Krzywarp wrote:

>Może ma ustawione zworki na slave'a?

Zle się wyraziłam: dysk jest rzeczywiscie ustawiony na slave i chcę aby byl
wykryty jako slave przez bios narazie. Ale docelowo ma pracowac jako master.
Niestety proby różnych podlączeń i ustawień zworek (raz na master raz na slave)
nie dały żadnych efektów. Dysk nie jest widziany przez bios ani gdy jest
podlaczany samodzielnie jako master ani jako slave w parze z drugim dyskiem
(masterem). Za to przy zworkach na slave po wystartowaniu linuxa jest widoczny
jako slave. Problem jest w biosie, który o istnieniu tego dysku pojecia
bladego nie ma.

nell