Re: RED STORM - kto używał?

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.no.spam.pls)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 11:23:23 MET

Użytkownik "Don Pedro" <plabaj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest takie "ustrojstwo" na niektórych płytach.
> Czy ktoś go już używał, a jeśli tak to o ile udało mu się podkręcić tym
> programem standartową 100 MHz magistralę Durona/Athlona?

Takie 'ustrojstwo' mozna znalezc na płytach Solteka. Generalnie nie zdaje
egzaminu- u mnie na Solteku 75KAV i D 650 ustawiło magistrale na 113 MHz-
system nie chciał się uruchomić. Maks na jakim Winda się odpaliła to105MHz.
W przypadku Duronów lepiej magistralę zostawic w spokoju, i odblokowac
mnożnik.
Pozdrawiam,

--
Piotr
PS Odpowiadając emailem, usuń 'no.spam.pls' z adresu!