Re: Nagrywarka nagrywa, ale plytka czesciowo sie nie daje czytac...

Autor: c_apitan (c_apitan_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 09:31:32 MET

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3AAE3856.DD931663_at_1234poczta.onet.pl...
> Nagrywam na plytke katalog (okolo 680MB) i po nagraniu czesc plikow nie
> daje sie czytac. CD zwalnia, zawiesza sie system.
>
> Komputer: Celeron 500 / 256 MBRAM
> Nagrywarka: HP 9350i (IDE)
> Płytka: Esperanza 700 MB 12x
> Soft: CDRWiN v3.8D
> Nagrywanie - x4. Objawy sa zarowno jak nagrywalem poprzez Image jak i On
> The Fly. Sam proces nagrania bez zarzutu
>
> Gdzie szukac ewentualnego zrodla problemow? Nie bardzo che mi sie
> eksperymentowac, bo szkoda pieniedzy za plytki...
> --
Witam !
Przezylem to samo i okazalo sie ze jedynym sposobem jest obnizenie
nagrywania (w mnie z x2 na x1) i wowczas dalo sie plytki czytac. Poprostu
przebieg nagrywarki.
pzdr
c_apitan_at_wp.pl
c_apitan_at_poczta.onet.pl