BorgTV v2.52

Autor: BUDZIK (budzik_at_cookie.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 09:01:15 MET

Czesc.

Mam problem z BorgTV v2.52 i Canal+. Niestety po 20 minutach ogladania
system w98 sie wiesza. Zaobserwowalem iz pod w2000 program zajmuje 99% mocy
procesora i zracji iz w2000 lepiej radzi sobie z przydzialem czasu wieszania
nie ma ale sa za to czesto nierozkodowane paski oraz obraz nie jest plynny.
Czy nie jest tak samo z w98 (chodzi mi ozajetosc proca) i systemsobie nie
radzi, kolejkuje zadania az w koncu nie wyrabia i sie wiesza? Czy ktos
spotkal sie moze z tym poroblemem i jest na to jakis posob.

Mam karte TV PixelView PV-BT878P+