Re: ATI 128 pro vivo i mmc7

Autor: Sir David (adamd_at_zetobi.com.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 08:17:30 MET

Crony wrote:

> Też jestem od niedawna posiadaczem wspomnianej ATI i ciekaw jestem czy soft
> o którym mówicie wart jest poszukiwań. Co właściwie umożliwia w stosunku do
> tego co jest dostarczane z kartą (myśle o Video In, Video Editor itp)

Video In w MMC7 umożliwia zrzucanie do mpeg-2 na przykład. Jest też
dołączony DVD Player (w MMC7, a nie w MMC7.1, które się pojawiło
ostatnio na stronach ATi).
Jednak co do samego Video In pojawił się u mnie dziwny problem -
przechwytywany obraz się na przemian rozjasnia i przyciemnia. I to nie
tylko w zrzuconym pliku, ale nawet przy podglądzie, nic nie zrzucając.
Przypomina to trochę zabezpieczenie macrovision, ale co ma macrovision
do _wejscia_ video? Tym bardziej, że w innych programach takiego efektu
nie ma (ale nie w nich możliwosci zrzucania do mpg-2...). Może ktos
jeszcze spotkał się z tym problemem i wie co można z tym zrobić? Aha,
karta oczywiscie rage 128 pro vivo.

Adam.