Re: Temperatura pracy Durona 800

Autor: Siuto (siuto_at_polbox.com)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 07:31:48 MET

Ja wyczytalem, chyba w PC World Komputer ?, ze plyta Soltek ma przeklamania
jezeli chodzi o pomiar temperatury. Moj Duron 700 bez podkretki smiga z
temp. 53C i nic mu sie nie dzieje!
A gdzie masz umieszczony czujnik temp?

--
Pozdrawiam
Siuto
>LFC<
Użytkownik STUK <stuk_at_lexmedia.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98l7t0$5dc$1_at_news.tpi.pl...