Re: logowanie operacji

Autor: Kashack (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 00:44:14 MET

Użytkownik MrukU <marcinmoczyrog_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98m4st$sm8$1_at_news.tpi.pl...
> Czy jest jakis program umozliwiajacy logowanie wszytkich operacji
> (kopiowanie plikow, uruchamianie programow ect.) wykonywanych na danym
> komputerze i zapisywanie ich w pliku *.txt wraz z data i godzina??? Chodzi
> ukrocenie dostepu do szkolnych komputerow...

Czytalem kiedys opis takiej pchelki co zczytuje znaki z klawiatury i
loguje.... tylko gdzie ja to czytalem ???
btw. ukrocenie dostepu do szkolnych kompow wystarczy zrealizowac metoda
klucz+zamek ;)

Zdr00fko
Kashack