Re: TX, VX i inne ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 23:59:59 MET

On Tue, 13 Mar 2001 16:09:34 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_io.gliwice.pl> wrote:

>A co, aż trzy razy? ;)
Strzelaj dalej ;-)

>No to czemu miałbym dawać za przykład innš płytę, gorszš od BH6? Jest to
>dobra płyta? Jest. Najlepsza? Wg. mnie tak. To w czym problem? :)
BH6 jest TheBesciarska ;-) Zastanawiam sie czy jak wszystkie
zainstalowane obecnie graty przeloze do innej to tez bedzie tak
stabilnie.
BTW mam do niej jeden zarzut jak wepne razem modem zooma (pci) i
Herculesa MXa to sie dziwnie z grafika dzieje. Bios karty pokazuje 8MB
pamieci, stery nie chca sie instalowac - cuda. Na BX133 natomist zero
problemu.

>Poszukaj BF6, może Ci się uda. Tańsze sš, jak nie będziesz miał pecha i
>nie trafisz chińskiej końcówki produkcji, to będziesz zadowolony (z
>chińszczyzny nieco mniej, bo ma upierdliwy zwyczaj włšczania się za drugim
>podejsciem. Cos tam żołtki przekombinowały...BTW: ktos sobie z tym
>poradził?). A różnicę w cenie na _dobry_ kontroler U66 można przeznaczyć
>(FastTrack?) :)
A ile taka BF6 moze kosztowac? Razem z dodatkowym kontrolerem na pewno
nie taniej nic 440zeta - chba ze jakic niedoinformowany jestem. Moze
jakes namiary?
I co ten FastTrack soba prezentuje - bo nie mailem przyjemnosci.

Pozdrawiam
GLide