Re: Canon S400 - prosze o opinie uzytkownikow.

Autor: Paweł K. (pawelnet1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 23:34:49 MET

Użytkownik "Marcin Szydlowski" <szydlo_at_gdynia.serw.net> napisał w wiadomości
> Witam
> Przymierzam sie do zakupu drukarki atramentowej w cenie do 600zl i prosze
> opinie posiadaczy Canona S400 o opinie o tej drukarce. Bede drukowal
glownie
> tekst (max 100str miesiecznie, raczej mniej) i strony WWW. Czasem
chcialbym
> wydrukowac zdjecie. Czy ta drukarka bedzie dobrym wyborem czy lepiej w tej
> kwocie zdecydowac sie na inna? Wazny jest dla mnie koszt eksploatacji i
> jakos wydruku, szybkosc nieistotna.
>
> Z gory dzieki za posty
> Marcin

Witam
Mam taka wlasnie drukarke i nie jestem z niej zadowolony. Paskudnie drukuje
tekst, atrament "rozpryskuje" sie na papierze. Wydruk najlepszej jakosci
jest do przyjecia ale idzie strasznie wolno. W porownaniu z wydrukiem tekstu
na HP i Lexmarku wypada fatalnie. Zdjecia natomiast wychodza calkiem dobrze.
Jesli komus nie zalezy na wysokiej jakosci wydruku tekstu albo ma duzo czasu
zeby ta jakosc uzyskac i bedzie drukowal troche grafiki to polecam, jest
ekonomiczna, tanie tusze.... kazdy kolor oddzielnie.
Za ta cene mozesz kupic HP 840 (drogie tusze, brak zamiennikow) albo
lexmarka z32 (tez drogie tusze), ewentualnie taniej HP 640 (tania i b. dobra
jakosc tekstu w trybie normalnym).

Pawel