Re: Karta Pixel View Paly TV i Canal+

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 19:15:15 MET

Uzytkownik "marcin olszowka" <radziow_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci news:3AAD399F.54D50966_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> nie wiem jak (nie potrafie) rozkodowac poprawnie meczow z Canal+ na w/w
> karie
> sygnał jest bdb (kablówka) korzystam z BORG TV.
> Czasami obraz jest dobry ale zaraz potem znika badz nie nadaza co daje
> glupi efekt.
To nie uzywaj Nagry do dekodowania, tylko dekoduj
prawe logo - i bedzie dobrze ...

ps. dekoder programowy Nagra dobiera linie obrazu wedlug podobienstwa -
a w meczu, gdzie widac tylko zielone boisko i odrobine ruchu - to juz klopot ...

--
DooMiniK (bachus)