PIII 500@677

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:02:36 MET

Mam Asusa CUSL2. Do tego PIII 500 256 KB cache. Dzisiaj poniewaz zmienilem
obie pamatki na 133 MHz postanowilem puscic procka na 667 Mhz! Narazie
wszystko jest Oki. Zero blue screenow! Mam takie pytanie do jakiej
temperatury moze isc ten procek? Chodzi to na zwyklym coolerze 5400 rpm! Jak
chodzi Oki to zostawic czy lepiej zmienic na jakis 7000 rpm! Temperatura po
calym dniu pracy przy sporym obciazeniu 57C.
No i jeszcze jedno pytanie czy kazdy coperek pojdzie pojdzie na 133 Mhz?
Pytam bo ten "chyba" chodzi ale w nalblizszym czasie bede mial mozliwosc
zmiany na cos wyzej czyli i tu problem. Lepiej 733 czy lepiej 700 i puscic
na 133? Zalezy mi zeby procek szedl na 133! Z gory dzieki za pomoc!
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm