Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 20:26:36 MET

Oleander Puzyrkiewicz wrote:

> chcialbym panu zwrocic uwage, ze rozmawia pan z tzw. Expertem.
> proponowalbym skorzystanie z dejanews i zapoznanie sie
> z caloksztaltem tworczosci owego autora.

Informuje ze nie przeslano mi dotychczas zadnego problemu
lingwistycznego, do rozwiazania ktorego nie mozna skorzystac z
lingwistyki numerycznej.

Nie 10 problemow ale zadnego.

Uznaje przeto ze ligwistyka numeryczna stanowi dominujace narzedzie
badawcze, ktoremu zaden problem ligwistyczny sie nie oparl.
I wszystkie zostaly skutecznie rozwiazane.
Wlasnie z budowa interakcyjnych generatorow mowy potocznej.