Re: Ktory dysk 40GB ?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 23:34:44 MET

> Przy tescie HDTach gdzie IBM czy Seagate zapylaja glowicami jak dzikie
> Fujitsu nie jst slyszalny.

przez ostatni miesiąc zachwalam Fujitsu za bezgłośną pracę i całkiem
przyzwoite transfery, ale i tak wszyscy swoje: IBM IBM IBM :)))
Nareszcie ktoś się nawrócił i to mający poważanie. może ludzie otworzą oczy
:))

Sam mam IBM-a i nie jestem do końca zadowolony. Co z tego, że był szybki,
kiedy pojawiają się pierwsze oznaki zejścia. A ma ledwo roczek i dwa miechy
:((

Pozdro. Seba