Re: Program do spowalniania Cpu

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 15:40:30 MET

Użytkownik Barteczek <bgrabowski_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98l4st$jr3$1_at_news.tpi.pl...
> Szukam programu do spowolnienie do mojego Durona 800 chcialbym zeby
chodzil
> tak jak P133 po WinMe.Jest takie coś?
> Prosze o odp na priva

UEHUEHUEH ROTFL :-))))
to żart? :-))))
kurde sluchajcie, kupilem PIV 1,5 GH ale mnie strasznie wkurza - wszustko
sie tak szybko dzieje :-( Jak zrobić zeby chodzil jak 386 ? hehe
nie chce mi sie wierzyc ze ludzie maja takie klopoty - brzmi to jak "macie
moze jakis sposob na to co zrobic z kasa? kurcze ma tyle forsy ze nie wiem
co z nia robic... :-( "

Pozdrawiam.
Segoy.