Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 14:35:37 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ki7sat4g9jb5kp3dkrmc7q9pt0ah8pdb8l_at_4ax.com...
> Hi!

> Nie, uwazam ze przegral i jedyny ruch naprzod yto bezwladnosc...
tak ale ma b. dużą tą bezwładnoć

> Tak, dlugo bedziemy czekac az zrowna sie z AMD... jesli w ogole dogoni
> AMD...
ha ha ( rozumiem że lubisz swojego kręconego Duronka/Athlonka)
chodzi mi o to że Intel obejmuje większość rynku a AMD sprzedaje procki dla
paru (tyś.) overclockerów

> Otoz to... tego sie NIE DA zburzyc teraz... A Intel zastosowal
> idiotyczna strategie, olal konkurencje i dostal w majty...
w majty nie w majty a i tak przysłowiowy p. Kowalski kupi Intela