Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: AnUBis (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 13:34:10 MET

AMD powoli wkracza na korporacyjny rynek
Jak wiadomo rynek sprzetu komputerowego dla wielkich firm i agencji
rzadowych opanowany jest przez procesory Intel. Niemniej jednak AMD takze
próbuje cos z tego segmentu rynku uszczknac. Obecnie taka szanse da Advanced
Micro Devices potentat IBM, który przygotowuje serie serwerów sieciowych.
Owa seria bedzie wyposazona w procesory AMD Athlon. Poza zyskami oznacza to
dla AMD, ze ich procesory jawia sie jako stabilne i naprawde doskonale. Na
dluzsza mete oznaczac to moze, ze wiecej firm przekona sie do konkurenta
Intela. Jednoczesnie Intel Corp. powoli przestaje sie jawic jako jedyny i
sluszny producent mikroprocesorów. Ekspert z Merill Lynch & Co. Inc. odradza
swoim klientom zakupywanie udzialów Intela jako dlugoterminowej inwestycji.
AMD

Uzytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Hi!

Intela

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl