Re: Uwaga nowy virus

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 13:21:42 MET

> tY pojebie usilujesz byc zabawny czy mi sie zdaje?

Nie wiem co na to powiedzieć ale jakiś miesiąc temu do stałem maila że właśnie taki wirus jest rozsyłany i to co gość tu
napisał to właśnie tam było tylko inaczej ujęte ale szczegóły się zgadzają. W sumie to nie wiem czy się bać bo nikt z
moich znajomych nic nie dostał a więc chyba to bajka. W każdym razie ja się nie boję bo mam konto szelowe i zawsze
spradzam poczte przez ssh a podejrzane listy to od razu kasuję :)))

Pozdrawiam z 3miasta, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179
    e-mail: lipa_at_pg.gda.pl