Re: Riva TnT2 M64 TV-OUT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 11:40:38 MET

Użytkownik JaccekZ <jziegler_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98kh2a$h3$1_at_news.tpi.pl...
> na
> klonuja
>
> Noo! Dobrze ci powiedzieli. Trzeba było kupić kartę z tv outem dual head
> (matrox, leadtek, hercules). Przy czym ten ostatni ma najlepszy stosunek
> jakość/cena.

fajnie jak ktoś wymienia firmy nie patrząc na typ

(np. do przemieszczania dobry jest Boeing, Ferrarii i Mercedes) Przyczym ten
ostatni ma najlepszy stosunek jakość/cena
A ten pierwszy ilość osób/prędkość

I co z tego ?
a..................dualhead to ma tylko Matrox bo GF mają tylko dualview