Skaner USB

Autor: Arkady (syscom_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 11:15:34 MET

Mam problem ze skanerem podłączonym do USB.

Po uruchomieniu komputera skaner jest widoczny lub nie. Często pomaga
kilkakrotne wyjęcie wtyczki USB skanera aby Windows go "zobaczył".

Płyta główna Procomp BVD2A (chipset VIA 694X + 596B).

Nie ma problemu w pracy skanera z płytą wyposażoną w chipset VIA 694X + 686A
lub B (sprawdzałem 2 producentów).

Instalowałem VIA service pack 4.20, 4.25 i 4.28 oraz VIA USB filter - nie
pomaga.

Czy VIA 596B ma jakieś problemy z obsługą USB, czy to problem płyty głównej
(BIOS też zmieniałem)?