Re: MOnitor sie nie wlacza......

Autor: Tomasz Kikowski (onykskomputer_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 10:09:58 MET

Uzytkownik "RODi" <rodi_at_kredytbank.com.pl> napisal w wiadomosci
> No faktycznie moze zle sie wyrazilem, ale wg mnie to raczej to
uruchomienie
> systemu nie za bardzo jest mozliwe (test grafiki przez bios)

przeciez nie napisalem ze nie ma karty graficznej tylko "ze karta wysunela
sie ze slotu"
czyli np jedna strona
zlacze nie kontaktuje na calej dlugosci
a z drugiej strony bez karty graficznej tez jest mozliwy start systemu
tak pracuja np programowe routery na kompie
startuje z dyskietki bez grafy i monitora