Re: Minimalny zestaw do DivX

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 07:52:40 MET

z AMD wygląda nędzniej !
i co do Celeronó i Intel'a to ważna jest tu płyta główna
najlepiej BX'y (nie żadne BXCell czy VIA czy ALi)
i zależy od filmu (jego kompresji)
a i jeśli z HDD to można ustawić pożądnie cache (np. CacheMen'em)
generalnie np. w robocie (teraz) mam Cel333 na Abitku BH 6 i całkie całkiem
chodzi (nie kręcony proc, filmy z dysku)
dobrze chodziło też jak miełem PII400 i PII300 ( no w domu na PIII450 to juz
super ) a jak skłądałem zestew to na Cel 600 I VIa też chodziło

Użytkownik Seva <seva_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98k996$75v$1_at_news.tpi.pl...