Celeron, Abit i biosy

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 04:35:37 MET

Hej, popedzam wlasnie mojego celeronka 633 na abicie be6 II vr.1 bios qy.
do 83Mhz fsb poszedl na 1.7 v obecnie jestem na 92Mhz 1.9V i wydaje sie
stabilne... i tu pierwsze pytanie: czy program CPU stability test ver.6 jest
miarodajny? jesli zapuszcze go na noc i komputer nie padnie to czy moge miec
nadzieje ze przy normalnych aplikacjach tez bedzie OK?
Jak ustawie 93Mhz fsb to wszystko dziala ale np sandra wywala go przy
benchmarku, a wyzej wymieniony CPU stability test przy pierwszej probie
testowania cacha.... zakladajac ze moge ufac temu programowi co mozna zrobic
aby komputer poszedl dalej bez wylaczania cacha? Napiecia nie moge podniesc
z tym chlodzeniem ktore mam...... wiec to tez na razie odpada.....
I ostatnie ( teraz) pytania: na stronie abita nie znalazlem takiego biosu
ktory mam (QY) a najnowszy dla tej plyty (XU) nie chce sie zainstalowac.....
przedostatni (VN o ile sie nie myle) tez nie.... dalej nie sprawdzalem.....
oba wywalaja blad "Unknown flash type" uzywalem najnowszego flasha Awarda
(ze strony Abita)..... czy powinienem sprobowac starszej wersji? czy jest
jakis mirror (albo inna strona) poswiecona tej plycie? Albo moze ktos
kolekcjonuje biosy i moglby mi pomoc zadobyc jakis nowszy - moj jest z 28
marca 2000. Aha zauwazylem ze na stronie w Tajwanie jest o jeden bios mniej
niz na stronie w Stanach. Ten ze Stanow bylby przedostatni - jakies piec dni
przed XU. Sprawdzane wczoraj poznym popoludniem.....

Pozdrowki i z gorki wielkie dzieki - to moj pierwszy overclocking ;-)

--
Mis'