cusl2 3x128

Autor: Robert (orange_at_poland.com)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 20:32:00 MET

Hi
Plyta jak w temacie, dodatki chyba malo wazne.
Miałem 128 jednostrona + 128 dwustronna, obie 133Mhz.
System działał znakomicie, no to dokupiłem trzecia 128 dwustronna
taka sama jak poprzednia, komp nadal dziala :))
Tak sie zlozylo ze kolega przyniosl kompa lekko wadliwego:
wyciagnalem ta jednostronna no i system zamiera przed
wykrywaniem dyskow ide, tuz po initialize pnp cards.
Zamienialem miejscami te co mi pozostaly ale bez efektu.
Co to moze byc? Instrukcje przeczytalem. (Chyba zrozumialem:)
Moze ktos wie co jest grane?? Na szczescie mam 2 kompa i moge jakos
pracowac.
Pozdrawiam
Robert