Re: Różnica między SB Live! a SB 1024 Player.

Autor: jacek (jstreb_at_rzeszow.tpsa.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 19:58:43 MET

adadur_at_poczta.onet.pl wrote:

> Kupiłęś praktycznie tą samą kartę tylko z dodatkowymi bajerami! he;)

Wlasciwie to sb live ma 5 + 1(subwoofer) eyjsc plus dekodowanie DD a sb
1024
tylko 4 + 1(subwoofer) i chyba bez DD.Jesli jej uzywasz tylko do gier i
do pracy
to nie ma roznicy ale jesli ogladasz filmy DVD to jest duza.
( do mojego SB liva byla instrukcja .owa karta, sterowniki z roznymi
programami
((lawa player,keytar.jakies organy itp,plus gra regge rally,oraz program
do obrobki
dzwieku beat future czy jakos tak + kabelki do cd-analog oraz
cd-cyfra(spdif)))
PS.Zlote gniazda ma sb Platinium ,live ma normalne zwykle
aluminiowe(chyba?)na wyglad
gniazda.
Jacek