Re: Zasilacz do amd

Autor: Adam Lomnic (alomnic_at_komputerswiat.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 19:46:11 MET

lotter wrote:

> CZy do durona i athlona potrzebny jest wiekszy zasilacz?
> mam 200W i chce kupic plyte SOCKET A .czy bede musial tez kupic
> obudowe z wiekszym zasilaczem?

nie sadze - raczej nie powinno byc klopotow.
Zdarza sie, ze niektore egzemplarze co lepszych plyt sa wrazliwe na
niestabilnosci zasilania. Ciezko to diagnozowac, ale masz male szanse,
ze akurat to Ci sie przytrafi. Przyda Ci sie wiekszy zasilacz, jezeli
powiesisz pod plyte 2 hdd, cd-rom, dvd albo nagrywarke plus wsadzisz
gforce'a gts... ;-)
Adam