Re: Kopiowanie dyskietek

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 15:45:45 MET

On Sun, 11 Mar 2001, Jacek Kauch wrote:

>+ "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" [...]
[...]
>+ > ..i bad-sektory [...] też się przeniosą ?? Dobre te Windowsy -:O
>+
>+ wystarczy Anadisk.exe kopiuje "bad sektory" [...]

 W kwestii formalnej -:) IMHO wyciąłeś za dużo i zostałem podejrzany
jakobym napisał że "się nie da"; a ja protestowałem przeciwko innemu
takiemu "czytaczowi" który na pytanie "jak skopiować *zabezpieczoną*
dyskietkę" odpowiedział (na odpowiedź): "a nie wystarczy po prostu
'przeciągnąć' ?") ;>

APEL: ciąć, ale w miarę ! :)

>+ - programy zabezpieczające zmieniają jakąś flage w sektorze,

 W kwestii formalnej: ta "flaga" to ma parę bitów i przypadkiem
nazywa się suma kontrolna ;)

[...]
>+ IMHO znacznie niepowazne jest traktowanie klientów zabezpieczaniem dyskietek
>+ bez możliwości zrobienia kopii zapasowej - wiadomo dyskietka, nośnik
>+ niepewny i nietrwały.

 W tej kwestii się zgadzam; ale za to w nagrodę polskie prawo daje
ci (w takim przypadku) zezwolenia na zrobienie *legalnego* cracka !
(było na grupie: nie można odebrać prawa do zrobienia kopii zapasowej)

>+ pozdrawiam

 Wzajemnie - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.