Re: 2xc333

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Mar 2001 - 11:53:12 MET

> Mam pytanko:
>
> - Ile w tej chwili może kosztować płytka na którą wejdą dwa celerony 333? Z
> tego co pamiętam Abit miał kiedyś taki model...
> - Ile w tej chwili kosztuje c333? Bo jednego juz mam ;>
> - Czy jest to do dostania na giełdzie?

Myślę że chodzi ci o Abit BP6 wart jest faktycznie coś koło 400 PLN - bardzo
dobra płytka. Do tego musisz mnożyć razy dwa zakup procka i wiatreakow. Są
jeszcze w sprzedaży sklepowej Celerony 1 433 MHz - jako jedyne!!!!! Więc jeśli
nie masz możliwości kupienia dwuch celków na giełdzie to spiesz się do sklepu
bo już niedługo znikną całkowićie.
W zasadzie z tego co czytałem o BP6 to nie ma żadnych przeszkód w założeniu 2
różnych celków byle były ustawine na tą samą częstotliwość - ale nie jestem
tego pewien nie sprawdzałem.
Z praktyki radzę sprzedać Celka 333 kupić płytę pod jeden procesor (może
AMD???) - no chyba żę dysponujez większą gotówką a interesuje cię dalej dual to
jest nowy model BP6 o symbolu VB6 - równie świetna plytka ABITa.

adadur