Re: drgajacy obraz w CTX 705 FD

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 10:42:10 MET

> to jest normalne przy tym odœwieżaniu i tej klasie monitora
> winę za to ponosi karta graf.
hmm mam asusa 7100 (gf2 mx)

 albo kabel połšczeniowy (zmień jeœli możesz na
> bardziej ekranowany lub RGB)
ale kabel polaczeniowy miedzy karta graficzna a monitorem? (on jest
polaczony z monitorem na stale (bodajze?))

> no albo monitor a właœciwie otoczenie jego
> (silne pole magnetyczne głoœniki itp.)

no generalnie daleko mam glosniki Creative DTT 2500 ale wiesz co, moze
rzeczywiscie to prawda (nie pomyslalem o tym)
monitor mam tak ze lampa kineskopowa opiera sie prawie na scianie, wiec moze
sasiad lajza, postawil sobie jakis grzejniczek lub inne ustrojstwo ;-),
musze go zagadnac.
Dzieki wielkie za nfo :-))

zdrowko
ravi