Nagrywanie audio Cd...szlag mnie trafia !!

Autor: Yaretzky (dolan_at_silesianet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 10:34:11 MET

nagrywałem cały czas bezproblemowo! dane i audio .Teraz ni z gruchy ni z
pietruchy moge nagrywać tylko dane i kopiowac.Kiedy chce zrobic audio z mp3
(korzystam z Nero) read bufor wypelnia sie do 98% i kicha....WRITE ERROR
Przeinstalowalem Windowsa ..kombinowalem z wielkoscia bufora,probowalem
zrobic wavy i z nich nagrac audio ...i nic :((( Pomozcie bo mnie niedlugo
szlag trafi .Co sie moglo stac ???