Re: IBM i bad sektory

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 09:31:17 MET

Sądząc po ilości postów na temat "bady na IBM"
to zadarza się to bardzo czesto, szczegolnie w modelach DTLA. mam ten sam
problem - sciagnalem ze strony IBM'a narzedzia do testowania i konfiguracji
dyskow i nie wykazaly zadnych bledow a Scandisk znajduje bez przerwy moze
cos jest nie tak z Windows ?

Ja jednak pozostane przy IBM'ach chociaz juz sie zastanawialem czy nie
przejsc na Quantum (minimalna roznica w wydajnosci a chyba pewniejsze)

Remek
rweska_at_ajax.umcs.lublin.pl