Grafika w Wordzie

Autor: AO (art321_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 09:21:46 MET

Czy ktoś może comoże być powodem ,,ginięcia grafiki" w Wordzie. Pisze pracę
(ok60str) , jest sporo wstawionej grafiki, przez cały czas uzupełniam pracę
o nowe strony, ni oglądając oczywiście za kazdym razem wszystkich stron ,
ale wczoraj postanowiłem zobaczyć moje wypociny i na wczesniejszych stronach
wcięło kilkanaście wstawionych grafik, a zostały tylko ramki z czerwonym
krzyżykiem.
Jesli ktoś z was wie dlaczego tak sie robi, będe wdzięczny za info
Pozdro
Artur