Re: BARRACUDA II vs BARRACUDA III

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 23:36:05 MET

> U kumpla IBM wibruje bardzo mocno ....buczy jak CD ROM!!!!
> natomiast u innego wcale go nie słychać ...myśle że nalezy go dobrze
> przykręcic :-)

guzik prawda mój IBM DPTA 7200 20GB to wpada w takie wibracje, że cała
obudowa się trzęsie, bo jest dobrze przykręcony. Dzieje się tak już przy
przegrywaniu dużych plików z jednej partycji na drugą. Swoją drogą to
uważam, że marne szanse są na to żeby przeżył kolejny rok. Pojawiają się już
na nim sporadzycznie BAD-y, ale znikają, co oznacza, że jest jeszcze zapas
sektorów alternatywnych. czekam tylko aż się skończy.
Jeśli chodzi o mnie to najlepsze dyski to tylko te najmniej awaryjne,
szczególnie teraz, gdy pojemności tak się zwiększyły, że pad dysku z 20-30
toma GB danych to prawdziwa katastorofa (przynajmniej dla mnie), no chyba,
że ktoś kompa do grania używa.

Pozdro. Seba