Re: ADAX Slim

Autor: Tomasz Kikowski (onykskomputer_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 23:06:17 MET

> Byc moze jest do biura. Nie posiada jednak portu szeregowy
> RS232. Drobiazg? Byc moze.

no tak brak RS232 to dobry powód aby nie kupić tego kompa
w podobnych rozmiarach i bebechach w pracy mam Compag'i
a cena jest powiem szczerze trochę wyższa
sprzęty maja 2 lata i do dzisiaj nie zaszła potrzeba rozbudowy

trochę mnie śmieszy takie wciskanie każdemu sprzętów maksymalnie wypasionych
nawet jeśli wiadomo że on nigdy tego nie rozbuduje

są klienci dla których ważne są trochę inne parametry kompa
niż wydajność w QIII np wielkość
tyle się trąbi o miniaturyzacji a nadal kompy przypominają duży przycisk do
papieru
zaraz ktoś się odezwie że chłodzenie itd i tak musi być albo w hurtowni nie
ma innych (mini tower to nadal tower)

a ADAX pokazał że można inaczej i chwała mu za to