Re: brak otoczenia sieciowego

Autor: Darek (dus_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 20:28:44 MET

Witam
Czasem najgorsze sa male drobiazgi :))
zobacz czy przypadkiem jest prawidlowo podana grupa robocza we
wlasciwosciach otoczenia sieciowego
a nastepnie zakladka identyfikacja
sprawdzilem skutek zmiany na niewlasciwa nazwe jest taki jak opisujesz
jak to nie to to nie mam innych pomyslow
Pozdrawiam

Użytkownik mnobis <mnobis_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98g4h7$cnu$1_at_news.tpi.pl...