Re: mam 2x32 RAM EdoSIMM i....

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 16:13:55 MET

Użytkownik "Zrathen" <admin_at_blackwidownet.prv.pl> napisał w wiadomości
)ciach)
> ---
> A poważnie: jesli Twoja płyta obsługuje SIMM i DIMM'y (a tak musi być
skoro
> masz S a chcesz D) ... najprawdopodobniej nie bede chciały Ci działać inne
> DIMM'y niż 66MHz :(( A takie też ciężko dostać ......

prawdopodobnie jesli masz plyte vx, to mozesz miec z tym problem, gdyz na
tych plytach nie dzialaja niektore kosci, a dokladniej takie, ktore maja za
duze banki, bo dimmy sa jakos podzielone na 2 banki, albo jest na nich tylko
jeden, ja tak mialem z jedna plyta, ze dimm 64 pc100 dzialal jakos 16 mb, za
to 32 pc100 1*32 nei dzialal wogole, za to 32 pc 100 2*16 dzialalo ok.
podzial na banki sprawdzalem w sandrze (na innym kompie oczywiscie, bo jak
kosc nie dzialala to jej sobie nie sprawdzilem ;)

wiec, bedziesz musial poszukac sobie troche, ale raczej pc66 beda dzialac
wszystkie, a pc100 to zaleznie jak sa podzielone.