Re: Abit KT7A i chrome orb

Autor: Basior (basior_at_go2.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 15:54:18 MET

to prawda ;-( ale zalezy kto montuje
co prawda jest troche glosny ale efekty widac od razu ;-)))
nie jestem pewien ale sadze ze nalepiej kupic SuperChroma lub cos takiego bo
ten jest dlugi a nie szeroki
ChromeORBy to dobre coolery tylko trzeba bardzo uwazac przy montowaniu w
ABITach KT7

Użytkownik Piotrek <speedway2_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aab41a8$2_at_news.vogel.pl...