Odtworzenie usunietych plikow - blagam o pomoc !!!!!!!!

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 15:25:26 MET

Witam
    Sciagalem cala noc FineReadera 5 (~80MB) i dzis przez przypadekuzunelem
wszystkie archiwa. Niestety nie uzwam kosza. Wiem jednak, ze da sie to
odtworzyc, wiec niezwlocznie wylaczylem komputer. Moglby miktos podeslac
jakis programik, dzieki ktoremu bede mogl odtworzyc te pliki (wydaje mi sie,
ze te programy to tiramisu i EasyRecarver). Nie szukam ich, bo nie wiem jak
sie dokaldnie nazywaja a musze sie z tym uporac do 17 (musze napisec
wypracowanie a wszystkie materialy mam na drugim kompie). Jezeli ktoz bedzie
taki dobry i wle mi jaki s programik + krotka notka jak nim dzialac. Bede
dozgonnie wdzieczny. Pomozcie !!!

Lwiczek -> lwiczek_at_poczta.onet.pl