Pixel view Play tv PAK - video-in+zklocenia

Autor: Krionix (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 15:01:31 MET

Mam kartę TV jak w temacie (ta z kamerka), czy u was tez na wejściu
composite in (lub antenowym - jak oglądam TV) pojawiają się na obrazie
zakłócenia w postaci prawie przezroczystych pasków poruszjacych się pod
katem 45 stopni na ekranie? ktoś kiedyś mówił ze wszystkie piele PAK z
kamerka tak maja, chce zgrywać z wideo i to mnie wkurza jak hol***, na TV
tez te paski SA :(

Karta była już w 3 kopach i to samo, jak u was ? chce to reklamować i nie
wiem czy to anomalia mojej karty czy nie

dodam ze sygnał jest silny i bdb. bo obraz jest OK tylko te paski pod katem
45 stopni mnie denerwują. pomocy :)
dzięki