Postrzepione krawedzie..

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 13:35:31 MET

Kupilem sobie w piatek karte ati rage fury vivo (wejscie/wyjscie video), i
mam pewien problem.
a mianowicie jak ogladam cos z wejscia tv, to w momencie jakiegos szybdszego
ruchu robia sie postrzepione krawedzie w miejscu, gdzie to sie ruszylo, i w
czym moze tkwic problem, ze karta jakos zle lapie przeplot, czy jak bo
wyglada tak, jakby cos sie opoznialo w tych przeplecionych klatkach? a co
jeszcze lepsze, to czasem mi sie tak robie, a czasem nie, a do tego jak
zgrywam obraz to raz lepiej jest na nagranym materiale, a raz gorzej, niz na
zywo....

i tutaj drugie pytanie, jak nagrac cos w mpgu, bo normalnie sa jakies
nieefektywne kompresory, a ja chcialbym sobie nagrac np jakis film z tv?

pozdrawiam
Zbigniew Piotrowski