Re: dwa systemy ! win98se i ME ale jak na 1 partycji ?

Autor: Emil (emil_p_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 11:41:27 MET

Nie znam innych programow ale ja uzywam Partition Magic mozna w nim zrobic
dwie partycje primary na maxa 4 (owszem podczes tworzenia ta druga robi
ukryta ale potem ja odkrywamy) bo na jednej raczej nie uda ci sie tego
skonfigurowac nastenie ja np uzywam programu bootmenu bardzo przyjazny ale
mozna sobie niezle namieszac. Pozniej odpowiednia konfiguracja tym programem
i na jednej Win me na drugiej Win 98. Jak masz jakies pytania wal na priva.

Romek