Re: Yamaha 4416E tylko Verbatim

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 10:46:04 MET

Użytkownik [3mpi] <emperor_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aab30fc_at_news.vogel.pl...
> Heh jak zwykle problem.
>

> Od paru dni maja Yamaha zaczela tylko nagrywac plyty Verbatim Metal AZO
> (74). Nie lyka zadnych innych. Inne plyty wejezdzaja czyste po nagraniu
> dowolnym programem. Czy siadl uklad odpowiedzialny za dobor mocy lasera?
> Stalo mi sie to kiedy pierwszy raz w zyciu wlaczylem test nagrywania. To
ja
> wykonczylo? Flashowanie firmwareu nic nie dalo. Bede wdzieczny za wszelkie
> sugestie.
>
> Ps. Plyt nie wypalam hurtowo. Uzywam CDRWINa, ktory wczesniej wszytko mi
> [...]
Kiedy jeszcze uzywalem tego g... to zrobilo mi sie podobnie -wszystkie
zielone plytki niby nagrywalo -ale po ponownym wlozeniu plyta byla
wykrywana jako pusta -nie widzial tez jej zaden CD .Nie chciala takze czytac
nagranych zielonych cdr. Pomoglo pokrecenie potencjometrem na laserze w
skrajne polozenie (pomoglo na
dluzej bo uzywalem jej jeszcze pol roku i nagralem z 1000 plytek - dziala
zreszta dalej , tylko nic juz na niej nie nagrywam bo jest zbyt wybredna co
do plytek).