Re: Kupie slabe pentium lub mocne 486

Autor: Skrytka Tomusia (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 23:37:56 MET

Użytkownik Klakier <mwsoft_at_satkabel.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98dn1g$r80$1_at_news.tpi.pl...
> nie pieprz
> na p133 można spokojnie pracować z Win98, Office 2000, Corelem 9 ( :)) ),
> nawet pograć w Q2 jak sie ma akcelerator

A pisales kiedys prace magisterska w Wordzie i wrzuciles pod rzad 10 duzych
obrazkow? sprawdz jak Ci plynnie bedzie chodzil, a potem sie wypowiadaj. Ja
na swoim celeronie 433 ze 128 MB ramu mam z tym jeszcze problemy, dopiero
przy C600 128 MB ram smiga tak jak trzeba. A fakt programy, ktore opisujesz
pracuja, ale trzeba miec sporo cierpliwosci, szczegolnie dla Corela 9.

Pozdrawiam
Kashack