Re: HDD-Bios

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 20:32:58 MET

Użytkownik "Krionix" <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> prawda jak dasz system bios cachable na 'enable' - przepisze bios do ramu
by
> bylo szybciej inaczej to chyba z niego korzysta ihmo

hm; moze cos sie zmnienilo w technologii, ale moje stare plyty nie
korzystaja z kosci biosu; w ten sposob jak sie mnie awardFlash pyta czy na
pewno kce dokonac apgrejdu /po sprawdzeniu typu kosci/ moge ja podmienic na
inna /o zupelnie innym typie/ a program sobie leci jakby nigdy nic;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem