Re: systemy operacyjne

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 20:34:46 MET

On Sat, 10 Mar 2001 17:56:13 +0100, "Grzegorz" <grzegorz3_at_kki.net.pl>
wrote:

>Czy moglby ktos wymienic korzysci z zainstalowania kilku systemow
>operacyjnych windowsa na jednym kompie?

Jest to szczególnie przydatne jak masz dzieci :-))
Gdy na pierwszym kompie miałem tylko jeden dysk 2 GB
nie było miejsca na dwa systemy. Dzieciaki cały czas znoszą
do domu jakieś płytki gazetowe z demami gier i tak średnio
raz na miesiąc musiałem system instalować na nowo.
Gdy dorobiłem się większych dysków zainstalowałem
dla siebie Win2k a dla nich zwykłą windę. Efekt - mój system
chodzi bez zakłóceń już prawie rok, ich dalej instaluję co miesiąc :-)
Ale trwa to już dużo krócej. Instaluję im tylko system i sterowniki
a resztę robią sobie sami.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071