Re: Bootmanager jaki?

Autor: --DonPawello-- (donpd500_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 19:16:19 MET

Użytkownik mdoman <mdoman_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3aaa3983$1_at_news.astercity.net...
> Proszę o radę jak w tytule, byle z opcjami:
> a) mozliwość wyboru załadowania systemu z dysku z hasłem dostępu,
> b) ładowanie systemu z dysku default (ew. wywołanie opcji jakimś
klawiszem w
> celu dokonania wyboru),
>
> będę wybierał między WinME a W2000.
> [...]

Chyba większość spełnia te wymagania. Jeśli mam coś doradzić to:
SystemCommander2000 http://fosi.ussr.to
Opis większości BM na:
http://chip.poland.com/offline/1999-03/strona%20138%20-%20wolny%20-%20
wstep.htm . Artykuł dość wiekowy, ale są już nowe wersje omawianych
tam programów.

--
Pozdrawiam.
--DonPawello--