Re: Temperatura C500 - pytanie

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 02:06:30 MET

>Mam małe pytanko.
>Czy jest normalne, że nie kręcony C500 ma temperaturę
>zaraz po starcie kompa ok.50C a pózniej jeszcze podchodzi do ok.55C

Raczej nie. Czyms musi to byc spowodowane.
Sprawdz czy masz dobra cyrkulacje powietrza w obudowie, uzyj pasty
silikonowej
pomiedzy proca a radiator oraz przeczysc wentylator.
Tak dla pewnosci upewnij sie, ze procesor na pewno dziala na 2.0V.

> i to
>tylko przy układzie Word+Winamp. Przy tradycyjnym 99999! dobija 60C.
>Konfiguracja:oryginalny wentylator z BOX'a, Abit BE6II 1.2, 64RAM, 13,2GB
>Fujitsu

Równiez mam C500 BOX'a i nawet obciazony nie ma wiecej niz 35-38*C.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\