Re: HDD-Bios

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 17:15:50 MET

po scalakach sie dochodzi via www.google.com;

> tak to jest z no-name :(
>
> szukaj ctbios - program co cos ci o producencie powie, mozna w razie co
> sprobowac dac bios od innej b. podobnej plyty -ale zrob kopie starego
biosu
> do pliku, i zobacz czy scalaka z biosem da sie wyjac (czy nie jest
> zalutowany w plycie)

jak sie da wyjac to sobie kup takiego scalaka w sklepie za kilka PLN; kosc
bios mozna podmieniac w trakcie pracy kompa - nie korzysta z niej /chyba ze
akurato apgrejdujesz/;

> ale wpierw ctbios

albo www.ping.be/bios i tam po napisie co masz przy starcie systemu na dole
mozna dojsc do producenta; tyle ze tak sie nie dowiesz jego URLa

pozdrawiam

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem