Re: Monitor a Karta

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 13:56:29 MET

"Jan Gościcki" <goscicki_at_klub.chip.pl> napisał:

Miałem kilka lat temu monitor DAEWOO 14'' który miał złącze dwurzędowe.

Znaczy się gniazdo wbudowane w monitor? Zresztą wszystko jedno - i tak był
VGA lub SVGA, tu rodzaj kabelków jest sprawą wtórną.

> Ale razem z monitorem dostałem odpowiedni kabelek, który na końcach miał
> różne wtyczki.

Ale w przypadku monitorów Hercules, CGA i EGA to nie tylko kwestia kabelków,
ale także konwersji sygnału (VGA - analogowe, w/w - TTL), nie wspominając
już o takich drobiazgach, jak rozdzielczość i częstotliwości odchylania.

JoteR