Re: ASUS 50x

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 11:43:34 MET

> Mrożek by tego lepiej nie ujął: "jeżeli działały" !!!!
> :-))))
> Wiesz, wolę już mojego Teaca, może on i głośny, może i korekcja nie ta :-),
> może i nie ma klawisza "Next Track", ale za to jest niezawodny !
> A żeby tak jeszcze dokładniej zamieszać w mrowisku :-))), to pozwolę sobie
> na analogie z uP Intela i AMD:
> może intelki są wolniejsze ;->, może nie wydzielają tyle ciepła :-), może są
> droższe, ale za to _ZERO_ problemów. Działają stabilnie i besproblemowo, nie
> wymagają łatek, patchy itp patentów.
>
> Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Nie wiem ale mam teraz Durnia + MSI i tak bezproblemowego zestawu to jeszcze nie
spotakalem - jedyna latka to Via 4in1
Zawsze cos instalowalo sie ekstra - na intelach tez - chyba ze Win98 na P166 nic
nie trzeba - postep sprzetowy ale W95 wymagal dla TX latki.
A co do intela to roznie bywa mam takiego w pracy P166+Soyo TX rozne windy ,
rozne ramy a ACCES jak sie wywalal po starcie tak sie wywala.
Ale generalnie czym sprzet popularniejszy tym mniej klopotow.
Tak z obserwacji moich (choc duzo moze nie widzialem) jak plyta dobra to
problema nie ma a takim co nawet producenta nie ma na nich to czasem zadne latki
nie pomoga bez wzgledu na jakich ukladach.

A co do Asusa to mam ale nie wiem ile wytrzyma - mam tylko nadzieje ze moze nie
jest tak zle bo jakby wszystkie padaly to by Asus zbankrutowal na gwarancjach.